2013 m. kovo 4 d., pirmadienis

POKALBIŲ ŠABLONAI

Pokalbių šablonai - tai aš. Neįsivaizduoju savęs be jų. Būtų labai nuobodu "klausytis" monologinių savo minčių. Aš gyvenu dialogais. Kalbu ne mažiau nei visi aplinkiniai. Tyliai. Viduje. Ne viena. Mano pokalbiai tikri, realūs, kartais dramatiški ar be galo švalnūs ir jautrūs. Būna, perkeliu juos į realybę. Ir mano pašnekovas, kaip koks gerai išmokęs žodžius aktorius, pats to nežinodamas atkartoja jau man "girdėtą" dialogą. Nenuobodu man taip, o ramiau ir drąsiau.

Naujausi mano pokalbių šablonai padeda man lavinti anglų kalbą. Vidiniame dialoge nežinomą žodį pasižiūriu tikrame žodyne. Ir tikrame pokalbyje jau žinau, kaip pasakyti "replės" anglų kalba.




O dar man patinka išgirdus praeivio gražiai britiškai ištartą žodį, kelis kartus pamėgdžiojant akcentą patyliukais jį atkartoti. Ir tikiu, kad tik aš girdžiu. Ir lūpos beveik nejuda. Mėgaujuosi sau viena. Ir mokausi.


Kas čia keisto?


2 komentarai:

  1. visada norėjau, galėti repetuoti :D deja deja, mano repeticijos niekada neatitinka tikrovės. :/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na, kai kalba pasisuka apie darbinius ir visokius kitokius pokalbius, manieji dialogai irgi retai (niekada) neatitinka tikrovės. Kita vertus, retai jie mano galvoje ir būna. Dažniausiai "bendrauju" su draugais, kolegomis ir kitais pažįstamais, kurie supa mane kasdien.

    AtsakytiPanaikinti