2013 m. balandžio 2 d., antradienis

AŠ ČIA GYVENU, ŠYPSAUSI IR SVAJOJU

Šiandien pavasaris. Nuo saulės įkaitę kompiuterio klavišai. Vos juntami gaivaus vėjelio prisilietimai. Nuo spindulių suraukta kakta. Nevaldomas troškimas užsimerkti, šypsotis ir pasinerti į visumą. Pajausk - šiandien pavasaris.




- Atleiskite, gal žinote, kur čia artimiausias McDonald's?
- Taip, štai šiuo keliu ir pirmoje gatvelėje į kairę. 

- Atleiskite, gal žinote, kaip nueiti iki King's Cross stoties?
- Taip, eikite štai šia kryptimi, pasukite į dešinę ir tuomet dar apie 10 minučių paeikite tiesiai ir pamatysite stotį.

- Atleiskite, ar žinote kur....?
- TAIP, AŠ ŽINAU! 
Šypsena nedingsta dar kurį laiką nuo veido po trumpučio dialogo. Nes aš žinau. Aš čia gyvenu. Aš nesu turistė. Ir aš pradedu pažinti miestą. Londonas vis labiau įsitvirtina manyje. Taip, aš šypsausi!



Ar svajoti sunku? Nemanau. Sunku tikėti svajonių realumu. Kartais sunku tikėti, kad tai gali nutikti būtent tau. Kartais - sukausto baimė, jog realybė gali skirtis nuo svajonių. Visko gali būti. Bet kas, jei realybė pranoks svajones? Ar apie tai pagalvojai kada? Skirti šiek tiek laiko svajonėms, nėra laiko švaistymas. Viskas, kas daro tave laimingu, yra gerai. Taškas.






2 komentarai:

  1. oj, būčiau labai laiminga, jei svajonės pranoktų realybę. manau bet kas būtų labai laimingas tokiu atveju :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš tai manau, jog kartais pranoksta. tik gal nesuvokiame. pavyzdžiui, toks abstraktus pavyzdys, kai nori būti laimingas ir tą laimę pieši vienaip, o gyvenimas sudėlioja viską kitaip. Atrodo, neišsipildė svajonė. Bet juk rezultatas yra - esi laimingas, tik kitais keliais. tai va taip va gal ir pranoksta realybė svajones :) Nes nebūtinai mes išsvajojam patį geriausią variantą, koks mūsų laukia ;)

      Panaikinti