2013 m. balandžio 24 d., trečiadienis

LANKSTUMO LINK


Karts nuo karto vis pasižiūriu šį video. Tobulas lankstumas ir ištvermingumas. Kažin, kiek man metų tektų vargti, kol šitai pasiekčiau. Gerai tiems, kurie iš prigimties lankstūs. Aš ne tokia. Kažkada, prieš kokius du metus, kelis mėnesius lankiau jogą. Turiu pripažinti, kad savijauta ir lankstumas tikrai pagerėjo. Na, taip minimaliai. O kas, jei joga užsiimčiau kasdien, o ne kartą ar du per savaitę? 

Kitą antradienį pradedu lankyti jogą. Kol kas tik kartą per savaitę. Na, žinote, pinigai, laikas ir kiti pasiteisinimai, dėl kurių pradžiai užteks tik karto. 

Namie neprisiverčiu daryti. T.y. vis pradedu, bet labai greitai imu savęs gailėti ir asanas atlieku ne visu pajėgumu. Reikia prižiūrinčios mokytojos. Užtat, netyčia pačiu laiku (na, kai yra užgimęs entuziazmas prasitampyti), pamačiau 5 Tibeto pratimus. Esu girdėjusi apie juos ir anksčiau, bet nekreipiau dėmesio. Matyt, tikrai viskam savas laikas, nes dabar vos pamačius man juos, iškart užkabino. Nesunkūs ir neilgi pratimai. Ir pabrėžiama, jog būtina juos atlikti sistemingai kasdien. Kažkiek veikia mane šitas pabrėžimas. Pati savęs nemoku klausyti, kai prisižadu kasdien mankštintis. O va, kai perskaitau, kad būtina daryti kasdien, tai jau antra diena ir tampausi... 

...ir svajoju apie rytų pradžią kaip video viršuje... 

Drambliukas mėgsta pasvajoti.




2 komentarai:

  1. As irgi vis bandau priversti save sportuoti... :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir kaip sekasi save priversti? Aš po vakarykštės jogos negalėjau visą naktį miegoti dėl patemptos nugaros... taip ir būna, kai nieko nedarai metų metus, o po to persistengi.

      Panaikinti