2013 m. rugpjūčio 15 d., ketvirtadienis

LABA DIENA. AŠ GRĮŽAU.

Trys mėnesiai. Tiek buvau dingusi. Bet bandau grįžti...



Su sklidina stikline kolos su ledukais, kurią geriu visą dieną šiandien, ir nuo kurios jau atšipo gomurys. Nepavargstu sau kartoti, jog tai paskutinis kartas, kai geriu šitą brudą. Mėsą bandžiau mesti valgyti kokius keturis kartus. Kol galiausiai tai įvyko natūraliai. Tikiu, kad vieną dieną nubusiu, išgersiu šviežiai spaustų sulčių (o ne smirdančios kavos), suvalgysiu kokį vaisių ir pilna energijos ir pozityvumo pradėsiu naują gyvenimo būdą.


Šiandien pažiūrėjau filmą "Take this Waltz". Įsimylėjau pagrindinių herojų namą. Toooks spalvingas, bet kartu tokios ramios ir jaukios palvos. Ir tie visi daiktai, ir tos erdvės... Kada nors ir aš turėsiu SAVO vietą, kad ir kas tai bebūtų, ar mažas namelis, ar butukas, ar dar koks neaiškios paskirties angliškas statinys.


Žinau, kad esu introvertė. Žinau, kad daugelis žmonių yra ekstrovertai. Žinau, kad daugelis ekstrovertų nesupranta introvertų. Bet ar tai introvertus daro keistais? Ar tai tiesiog ekstrovertų problema, kad jie nesugeba priimti kitokių?






1 komentaras:

  1. welcome back!
    kietas video, aš turbūt esu pusė to ir pusė ano. Man atrodo, aš kartais esu labai susidvejinusi, nors nesu gi koks dvynys po perkūnais. :))
    na o sveikas gyvenimo būdas yra gerai tik tuo atveju, jei nereikia savęs versti gyventi sveiką gyvenimą. o ir kaip šiais laikais žinoti kas yra sveika ir kas ne? Geriausia yra atrasti aukso vidurį. :) sėkmės paieškose!

    AtsakytiPanaikinti